Vazba na výzvu řídícího orgánu IROP:
- 48. výzva IROP – Vzdělávání – SC 5.1 (CLLD)
- Specifická pravidla pro žadatele a příjemce, stránky MMR IROP
- Obecná pravidla pro žadatele a příjemce, stránky MMR IROP
Výzva MAS Radbuza:
- Text výzvy
- Příloha č. 1 Formulář záměru MŠ
- Příloha č. 1 Formulář záměru ZŠ
- Příloha č. 2 Kritéria administrativní kontroly ZŠ a MŠ
- Příloha č. 3 Kritéria věcného hodnocení MŠ
- Příloha č. 3 Kritéria věcného hodnocení ZŠ
- Příloha č. 4 KL – administrativní kontrola MŠ
- Příloha č. 4 KL – administrativní kontrola ZŠ
- Příloha č. 5 KL – věcné hodnocení MŠ
- Příloha č. 5 KL – věcné hodnocení ZŠ
- Příloha č. 6 Tabulka pro ověření neúplných škol v IROP
- Pozvánka na seminář pro žadatele
Podporované aktivity:
- Infrastruktura mateřských škol a zařízení péče o děti typu dětské skupiny
- Infrastruktura základních škol ve vazbě na odborné učebny a učebny neúplných škol
Další ukončené výzvy:
- 2. Výzva MAS Radbuza – IROP – Investice do vzdělávací soustavy a rozšíření nabídky vzdělávacích i volnočasových aktivit – ukončena dne 15.12.2023
- 4. Výzva MAS Radbuza – IROP – Investice do vzdělávací soustavy a rozšíření nabídky vzdělávacích i volnočasových aktivit – ukončena dne 22.7.2024
Typy projektů:
navýšení kapacit v mateřské škole (dále i „MŠ“) v území působnosti MAS;
zvyšování kvality podmínek v MŠ pro poskytování vzdělávání, včetně vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, s ohledem na zajištění hygienických požadavků v MŠ, kde jsou nedostatky identifikovány krajskou hygienickou stanicí;
navyšování kapacit a vznik nových zařízení péče o děti typu dětské skupiny;
vybudování, modernizace a vybavení odborných učeben ZŠ ve vazbě na přírodní vědy, polytechnické vzdělávání, cizí jazyky, práci s digitálními technologiemi:
- vnitřní konektivita škol
- školní družiny a školní kluby
- učebny neúplných škol
- doprovodná část projektu: budování a modernizace zázemí
- pro školní poradenská pracoviště a pro práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (např. klidové zóny, reedukační učebny)
- pro pedagogické i nepedagogické pracovníky škol vedoucí k vyšší kvalitě vzdělávání ve školách (např. kabinety)
- vnitřního i venkovního pro komunitní aktivity při ZŠ vedoucí k sociální inkluzi (např. veřejně přístupné prostory pro sportovní aktivity, knihovny, společenské místnosti), sloužící po vyučování jako centrum vzdělanosti a komunitních aktivit